30 Μαΐου 2011

Εγώ δεν έφαγα!

Όταν ο Θ. Πάγκαλος κάνει δηλώσεις, είναι "συγκλονιστικές". Τελευταία δήλωσε ότι το κίνημα των αγανακτισμένων πολιτών, του είναι μάλλον αδιάφορο. Η δε γνώμη του για την κρίση ήταν ότι αδίκως παραπονούμαστε αφού "μαζί τα φάγαμε" και καλούμαστε τώρα να πληρώσουμε (εμείς μόνο;) το λογαριασμό.

Η τελευταία μάλιστα φράση έγινε σλόγκαν που δίνει και παίρνει τόσο στις κατ' ιδίαν συζητήσεις, όσο και στις δημόσιες (βλέπε ραδιόφωνο, γιατί με την τηλεόραση δεν τα πάω και τόσο καλά).
Έχω διαβάσει αρκετές αναρτήσεις στο διαδίκτυο για το συγκεκριμένο θέμα, όπου κι άλλοι αγανακτισμένοι πολίτες μαίνονται κατά του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης (ωραίος τίτλος όμως, ε; δε συμφωνείτε;) για αυτό τον εμπαιγμό και δηλώνουν: "'Οχι, δεν τα φάγαμε μαζί!"

Κι εγώ; Επειδή σιωπώ σημαίνει ότι τα έτρωγα; Όοοοοχι! Βγαίνω κι εγώ με τη σειρά μου λοιπόν να πω ότι:
"Όχι, ούτε εγώ έφαγα!"

Νομίζω όμως ότι είναι πολύ εύκολο να βρεθούν όσοι φάγανε... Το μόνο δύσκολο, ή ίσως και ακατόρθωτο σε αυτή τη χώρα, είναι να τιμωρηθούν και να πληρώσουν το λογαριασμό. Και το λέω με παράπονο και οργή συνάμα. Αυτό που με πονάει περισσότερο από όλα είναι ότι κανείς από αυτούς που κατακλέβουν το δημόσιο για να φτιάξουν τις ωραίες τους βιλίτσες δεν τιμωρείται και κανείς δεν πληρώνει!

Εγώ πάντως, όταν κάποιοι τρώγανε, έκανα δίαιτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: